خدمات تخصصی اجرایی با استفاده از آیتم های صوتی و تصویری

خدمات تخصصی اجرایی ایونت با استفاده از آیتم های صوتی و تصویری

موثرترین بخش در برگزاری ایونت موفق ، بخش اجرایی آن است . این بخش شامل آیتم های مختلفی بوده که نظم و دقت در این آیتم ها باعث سهولت در اجرا و موفقیت هرچه بیشتر در زمینه ی مدنظر را بدنبال خواهد داشت. 

صرف نظر از هزینه پرداختی بابت ایونت، ما ، در یارندی ایونت برآنیم تا بیشترین ضریب رضایت و سودمندی را از اجرای ایونت شما حاصل کنیم . برای اجرای موفق به موارد زیر نیاز داشته که در ادامه در رابطه با هرکئام توضیح خواهیم داد . 

خدمات اجرایی ایونت در هلدینگ یارندی

گروه مجریان و مترجمان

گروه مجریان و مترجمان

سیستم صوتی برای ایونت

ابزار و سیستم صوتی

تیوی شهری و سیستم تصویری ایونت

ابزار و سیستم تصویری

گروه تدوین و پشت صحنه

گروه تدوین و پشت صحنه

گروه مجریان و مترجمان

استفاده ی هدفمند از افراد مجرب و سرشناس جهت اجرای صحیح و تخصصی باعث جذب حداکثری افراد حاضر در ایونت گردیده و از طریق فرد مجری می توان شخصیت اصلی ایونت و مطالب مورد هدف را به تصویر کشید تا انتقال مطالب از راه درست صورت گیرد.

در زمانی که ایونت های بین المللی در حال اجرا باشند نیاز به افرادی مترجم داریم تا همانطوری که از عنوان پیداست بتوانند برای هر فردی با هر زبانی مطالب را ترجمه کرده و موردفهم قرار دهند. تیم یارندی ایونت با دارا بودن مترجمان متخصص این امکان را برای شما فراهم میکند.

مجری و مترجم برای ایونت

ابزار و سیستم صوتی

تمامی لوازم و موارد موردنیاز جهت ایجاد و انتقال صوت های مختلف نسبت به طراحی و ایده پردازی در این دسته قرار دارند . جایگذاری و چیدمان درست این موارد مسئله ی موثری در اجرای ایونت ، داشته و دارد.بطور مثال ، صدای نامفهوم، خسته کننده و صدای زیاد باعث عصبانیت و دوری از هدف می شود . 

همچنین امکان اجرای بند موسیقی زنده ، با توجه به تم ایونت یا رویداد شما وجود داشته و به جذابتر شدن رویداد شما کمک خواهد کرد . 

سیستم صوتی و تصویری برای ایونت

ابزار بصری و تصویری

انواع نمایشگر های متنوع در سایز های مختلف و کیفیت های متنوع در راستای نمایش آیتم های قابل پخش نسبت به نوضیع ایونت که در جایگاهای مختلف جایگذاری شده و توسط اپراتور هماهنگ سازی می شود . تصاویر قابل نمایش قبل از اجرای برنامه ایونت توسط مدیران بررسی و مورد تدوین قرار میگیرند. 

تی وی شهری ، ویدیو پروژکتور، ویدئو وال ، ال سی دی ها و نمایشگر های سه بعدی از جمله این موارد هستند .

سیستم تصویری برای ایونت | سیستم AV

گروه تدوین و پشت صحنه

مجموعه افرادی که موظف به همانندسازی و میکس تصاویر بنا به درخواست مجریان را داشته تدوینگر و افرادی که مسئولیت پخش منظم و بدون ایراد را برعهده دارند اپراتور صدا و تصویر میگویند. این افراد قبل از اجرای ایونت توسط مدیر اجرایی انتخاب شده و بنا به برنامه ریزی انجام شده به کار گرفته میشوند.حضور اپراتور و تدوینگر مجرب و متخصص ایونت باعث آسایش خیال کارفرمایان خواهد شد. 

تیم تخصصی برگزاری ایونت هلدینگ یارندی | همراه شماست تا بهترین و به یاد ماندنی ترین ایونت را تجربه کنید.

ادیتور و تیم تدوین