پذیرایی کترینگ

خدمات تخصصی کترینگ و پذیرایی ایونت

یکی از مهم ترین و جذابترین بخش های هر برگزاری ایونت موفق ، بخش پذیرایی از مدعوین می باشد . این پذیرایی در قالب انواع فینگرفود های سبک و یا مجلسی ، سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم و همچنین سرو انواع غذاهای منتخب ایرانی و بین المللی خواهد بود .

مجموعه یارندی با استفاده از کترینگ خصوصی خود قادر است تا برای شما بهترین گزینه هارا با بالاترین کیفیت فراهم کرده و به مجلل ترین شکل سرو نماید. لازم به ذکر است که در این مجموعه تیم پذیرایی غذایی ، تیم باریستایی، تیم بارتندری و تیم سرو از یکدیگر مجزا بوده و هرکدام بصورت تخصصی انجلم وظیفه خواهند کرد .  

خدمات کترینگ و پذیرایی ایونت

سرو نوشیدنی های گرم و سرد برای نمایشگاه و ایونت

سرو انواع نوشیدنی های سرد

سرو نوشیدنی های گرم و سرد برای نمایشگاه و ایونت

سرو انواع نوشیدنی های گرم

تیم بارتندری و باریستا برای ایونت

سرو انواع میان وعده های متنوع

سرو غذا برای نمایشگاه و ایونت

سرو انواع غذاهای ایرانی و بین المللی

سرو نوشیدنی های سرد

بارتندر و یا بارمن فردی آموزش دیده و مجرب بوده که مطابق با آیتم های منتخب ، از مواد اولیه مرغوب و با استفاده از وسایل حرفه ای مورد نیاز میتواند نیاز مدعوین نسبت به نوشیدنی های سرد را برطرف کند . منوی بار سرد میتواند کاملا شخصی سازی شده باشد و یا از منوی پیشنهادی یارندی ایونت استفاده گردد. 

نوشیدنی های سرد مانند انواع کوکتل های معروف و شناخته شده ، انواع ماکتیل ها ، انواع میلک شیک ها ، بستنی ها ، سیروپ ها ، دتاکس ها ، نوشیدنی های گازدار و شربت های سنتی .

بار سرد برای ایونت

سرو نوشیدنی های گرم

باریستا فردی مجرب و متبحر است که با داشتن علم کافی نسبت به آماده سازی انواع نوشیدنی های گرم اقدام به سرو انواع آیتم های منتخب ، متناسب با نیاز هر گروه سنی در شرایط مختلف خواهد کرد .

انواع قهوه ها و مشتقات آن، انواع چای ها و انواع دمنوش ها جزو آیتم های بارگرم اجرایی توسط مجموعه یارندی میباشد . لازم به ذکر است که تمامی عناوین نوشیدنی ، توسط بهترین دستگاه های موجود در کشور و در شرایط کاملا بهداشتی زیرنظر مدیر ناظر اجرایی آماده سازی و ارائه خواهد . 

سرو میان وعده های متنوع (فینگرفود های سرد و گرم)

میان وعده های مناسب ایونت طبق موضوع و شرایط برگزاری ، ازقبل انتخاب شده و با صلاح دید کارفرما بصورت ثابت و یا سرو زنده اجرا خواهد شد . فینگرفود های سرد در محیط کترینگ با رعایت پروتکل های بهداشتی از قبل آماده سازی شده و بعد از انتقال به فضای اجرایی توسط مدیر ناظر چیدمان خواهد شد .

فینگرفود های گرم بصورت گریل ، توسط سرآشپر با استفاده از دستگاه های صنعتی در محیط اجرایی آماده سازی شده و بطور زنده برای میهمانان   سرو خواهد شد.این آیتم ها تماما قابل دیزاین بوده و حتی میتوان بصورت دیزاین تبلیغاتی از آن ها استفاده کرد . 

سرو غذا های ایرانی و بین المللی

شرکت یارندی ایونت با تکیه بر استفاده از سرآشپز های معتبر بین المللی خود میتواند تمامی عناوین غذایی زیر را در بهترین شرایط بصورت مجلل و لوکس آماده سازی و ارائه دهد .

کترینگ و پذیرایی ایونت

ما برآنیم تا کمال رضایت را درچهره میهمانان شما جویا شویم