برگزاری ایونت رونمایی محصول

برگزاری ایونت رونمایی محصول

برگزاری رویداد رونمایی محصول یک فرصت بزرگ برای جلب توجه مشتریان و رسانه‌ها است. این رویداد باید به‌طور دقیق برنامه‌ریزی شود، از اقدامات تبلیغاتی قبل از رونمایی گرفته تا فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای رسانه‌ها و مهمانان.

همچنین، ایجاد هیجان در مورد محصول جدید و استفاده از روش‌های نوین برای جلب توجه از جمله اقدامات لازم در این حوزه می‌باشند. برای اطمینان از موفقیت رویداد، بهتر است که با شرکت های برگزار کننده رویداد همکاری داشته باشید تا رویداد مطمئن تری رو تجربه کنید.

خدمات برگزاری ایونت رونمایی محصول تیم یارندی ایونت

دیزاین تم ایونت

طراحی تم متناسب با ایونت

pngaaa.com 1812338

برنامه‌ریزی و زمان‌بندی

لوکیشن برگزاری ایونت

لوکیشن مناسب ایونت

pngaaa.com 2228745 1

تبلیغات و بازاریابی

پذیرایی برای ایونت رونمایی محصول

تشریفات مجلل و باشکوه

طراجی دکوراسیون ایونت

اجرای دکوراسیون

تعیین هدف و استراتژی

قبل از هر چیز، باید هدف و استراتژی رونمایی محصول را مشخص کنید. آیا هدف شما افزایش فروش محصول است یا بهبود شناخت آن در بازار و یا بطور کلی معرفی یک محصول جدید؟ با تعیین هدف، می‌توانید برنامه‌ی برگزاری ایونت را براساس آن طراحی کنید.

برگزاری ایونت و رویداد

برنامه‌ ریزی و زمان‌ بندی دقیق ایونت

یک برنامه‌ریزی دقیق و زمان‌بندی منسجم از عوامل کلیدی برای برگزاری ایونت  رونمایی محصول خود داشته باشید . از قبل زمان برگزاری را مشخص کنید و در طول آن بازه زمانی، به برنامه‌های جذاب و جامعه سازی مانند سخنرانی‌ها، نمایشگاه‌ها و دورهمی‌ها فکر کنید.

برنامه ریزی و زمان بندی ایونت

انتخاب لوکیشن مناسب ایونت

شناسایی یک لوکیشن مناسب برای برگزاری رونمایی محصول نیز بسیار مهم است. فضایی را برگزینید که به اندازه کافی بزرگ و منحصر به فرد باشد و با اهداف شما و محصولتان مناسب باشد. میتوانید از غرفه های مختلف که متناسب با تم محصول شما طراحی شده اند برای نمایش نمونه هایی از محصول خودتون استفاده کنید . دقت کنید که زیبایی دیزاین و طراحی المان ها در داخل لوکیشن و همچنین موقعیت لوکیشن بسیار میتواند بر مخاطبتان اثر گذار باشد.

pngaaa.com 4849743

استفاده از رسانه

استفاده از شبکه های اجتماعی صمعی و بصری در برگزاری ایونت رونمایی شما بسیار موثر خواهد بود . از ابزار‌های آنلاین برای انتشار خبر و جذب نظرات از مخاطبان استفاده کنید. می‌توانید رویداد را به‌صورت زنده از پلتفرم های مختلف پخش کنید و بازخورد مشتریان را دریافت کنید. نیاز است که حتما از تیم فیلم برداری و عکس برداری حرفه ای استفاده کنید تا در آینده بتوانید تولید محتوا های جذاب و هدفمندی  از برگزاری  ایونت مورد نظر در رسانه های اجتماعی داشته باشید . 

برگزاری ایونت رونمایی محصول

تبلیغات و بازاریابی

شاید یکی از مهم ترین بخش های برگزاری ایونت ها ، به خصوص ایونت های رونمایی محصول ، تبلیغات مناسب ، قبل و بعد از برگزاری ایونت می باشد . سعی کنید از آیتم های مختلف در تبلیغات مانند  طراحی سایت برای محصول مورد نظرتان ، طراحی موشن گرافیک ها ، ساخت بنر ها ، نصب بیلبورد ها  استفاده کنید .  

برگزاری ایونت رونمایی محصول

پس از ایونت

رونمایی محصول تنها یک قرارداد شروع است. پس از برگزاری رونمایی، نباید فعالیت‌ها خاتمه یابند. باید با ارائه خدمات پس از فروش و برنامه‌های پس از رونمایی، ارتباط را با مخاطبان و مشتریان حفظ کنید.

پس از برگزاری ایونت رونمایی محصول، باید عملکرد و نتایج را ارزیابی کنید. بررسی میزان شناخت مخاطبان از محصول، تعداد فروش‌ها و بازخورد‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا در برگزاری رویداد‌های آینده بهبود‌های لازم را ایجاد کنید.

pngaaa.com 4810221

ایونت رونمایی محصول شرکت آپایرون

نمایش ویدیو درباره برگزاری ایونت رونمایی محصول