ایونت رونمایی خودرو BMW (پرشیا خودرو)

معرفی

پرشیا خودرو ( BMW )

شرکت پرشیا خودرو در سال 2004 میلادی به عنوان ارائه‌دهنده خدمات فروش و پس از فروش خودروهای BMW در ایران تأسیس شد و خدمات منحصربه‌فرد و حرفه‌ای را برای مالکان BMW فراهم می‌کند.این شرکت در سال 2013 به بخش خصوصی واگذار شد و مدیریت جدید به منظور افزایش رضایت مشتریان، با غنی‌سازی سبد محصولات با خودروهای جدید و برند مینی، واردات قطعات و لوازم یدکی اصلی، و ارتقای استانداردهای خدمات پس از فروش، گام‌های مؤثری برداشتند.

ایونت رونمایی خودرو BMW

این رویداد یا ایونت با هدف رونمایی از خودرو های BMW جدید شرکت پرشیا خودرو در سالن همایش های بین المللی رایزن توسط شرکت یارندی ایونت برگزار شد. در این ایونت از خودرو های BMW X4 ، BMW SERIES 4 و BMW SERIES 3  رونمایی شد. دیزاین محل برگزاری ایونت و همینطور مدیریت اجرایی این آن توسط مجموعه یارندی ایونت صورت گرفت. 

خدمات ارائه شده در ایونت رونمایی خودرو شرکت BMW

یارندی ایونت با افتخار مسئول برگزاری و مدیریت انجام این ایونت رونمایی خودرو BMW در سالن همایش های بین المللی رایزن بود. خدمات ارائه شده توسط مجموعه یارندی ایونت در بخش پایین ذکر شده اند.

خدمات ارائه شده رویداد رونمایی خودرو BMW پرشیا خودرو :

مدیریت ایونت

مدیریت و برنامه ریزی روند اجرای رویداد

مدیریت و برنامه ریزی کامل روند اجرای ایونت از ابتدا تا انتها، با دقت تمام برای برگزار شدن هرچه بهتر رویداد.

دیزاین ایونت

اجرای دکوراسیون محل برگزاری رویداد

دیزاین میز ها و محیط برگزاری .مراسم رونمایی

تیم تصویر برداری ایونت

خدمات تولید محتوا

خدمات عکاسی ، فیلم برداری و ساخت تیزر برای رویداد

شرکت یارندی ایونت، فعال در زمینه برگزاری انواع ایونت ها ، همواره قصد داشته تا بهترین و به یاد ماندنی ترین لحظات را برای مشتریان خود خلق کند و یک ایونت هدفمند را اجرا کند. از این رو همواره مورد اعتماد شرکت ها و برند های معروف بوده اند .

شما عزیزان هم اگر قصد برگزاری ایونت یا رویداد خاصی را دارید میتوانید از طریق شماره هایی که در بخش تماس با ما یا در انتهای صفحه موجود است با مشاورین ما در تماس باشید.

درباره پرشیا خودرو BMW

شرکت پرشیا خودرو در سال 2004 میلادی به عنوان ارائه‌دهنده خدمات فروش و پس از فروش خودروهای BMW در ایران تأسیس شد و خدمات منحصربه‌فرد و حرفه‌ای را برای مالکان BMW فراهم می‌کند.

برترین ایونت ها

نمایشگاه WSI

برگزاری نمایشگاه محصولات پتروشیمی [ WSI ]

ایونت درنادام دارو

برگزاری نمایشگاه شرکت دامپزشکی درنا دام دارو | 1403

ایونت اسنپ تریپ

ایونت شرکت اسنپ تریپ

ایونت روز ملی شیلی

ایونت روز ملی شیلی | 1402

ایونت افتتاحیه نمایشگاه رسمی فونیکس

برگزاری ایونت افتتاحیه نمایشگاه فونیکس 1402