مراسم افتتاحیه برند پوشاک لاماسو شدو ( Lamassu Shedu )

معرفی

برند پوشاک لاماسو شدو lamassu shedu

لاماسو شدو یک برند مدرن لباس ایرانی می باشد. لاماسو از دل تاریخ ایران زمین نام دیگر مجسمه گاو بالدار پارسی که در دروازه ملل تخت جمشید واقع شده که نماد قدرت و بلندپروازی برای این سرزمین بوده و و هست . شعار تبلیغاتی این برند بپوش و باورش کن است.

این گروه علاقه مند به کیفیت و جزئیات در پوشاک و استفاده از طراحی روزدنیا برای تولید کالای مرغوب است که فرهنگ ایرانی در تارو پود آن نقش بسته است. 

مراسم افتتاحیه برند پوشاک لاماسو شدو lamassu shedu

ایونت افتتاحیه برند پوشاک لاماسو شدو در مرکز تجاری اپال به میزبانی و اجرای مجموعه یارندی ایونت برگزار شد. در این ایونت جمعی از مجریان و افراد سرشناس نیز دعوت بودند . برای جذابتر شدن این مراسم افتتاحیه هدایای یادبودی از طریق قرعه کشی به مهمانان تقدیم شد. 

خدمات ارائه شده افتتاحیه برند پوشاک لاماسو شدو lamassu shedu

در راستای یک ایده خوب و موثر برای پذیرایی ما سعی کردیم که یک منوی کاملی را در این نمایشگاه به اجرا بگذاریم. این خدمات شامل موارد زیر بودند.

مدیریت ایونت

مدیریت و اجرای مراسم افتتاحیه

مدیریت و اجرای صحیح روند اجرای درست مراسم افتتاحیه

دی جی برای مراسم

دیجی و اپراتور صدا

در نظر گرفتن یک اپراتور صوتی برای مدیریت گوشنواز تر شدن هرچه بهتر فضای مراسم افتتاحیه

پذیرایی ایونت

فینگرفود ها

فینگرفود ها بهترین انتخاب برای ایونت ها و مراسم های رسمی می باشند. مهمانان این مراسم با انواع فینگرفود ها مانند کاناپه های سرد و گرم ، شیرینی ها و میوه ها پذیرایی شدند.

نوشیدنی برای ایونت

بارسرد و گرم

در بخش بار گرم انواع قهوه ها ، انواع چای ها و دمنوش ها و در قسمت بار سرد ، انواع نوشیدنی های طبیعی و اسموتی ها، کوکتیل و ماکتیل ها از میهمانان پذیرایی شدند.

مهماندار برای ایونت

تیم پذیرایی و مهماندار

اختصاص تیم پذیرایی و مهماندار مجرب برای پذیرایی هرچه بهتر از مدعوین این رویداد

برگزاری این مراسم افتتاحیه با موفقیت بسیاری همراه بود و توانست به خوبی این برند جذاب پوشاک لاماسو شدو  را به عموم مردم معرفی کند و تجربه‌ای خاص و بی‌نظیر را برای مهمانان به ارمغان بیاورد. ارائه خدمات با کیفیت و حرفه‌ای توسط یارندی ایونت ، موجب شد تا این مراسم افتتاحیه به یکی از بهترین ایونت‌ ها تبدیل شود.

درباره برند پوشاک لاماسو شدو

لاماسو شدو یک برند مدرن لباس ایرانی می باشد. لاماسو از دل تاریخ ایران زمین نام دیگر مجسمه گاو بالدار پارسی که در دروازه ملل تخت جمشید واقع شده که نماد قدرت و بلندپروازی برای این سرزمین میباشد.

برترین ایونت ها

نمایشگاه WSI

برگزاری نمایشگاه محصولات پتروشیمی [ WSI ]

ایونت درنادام دارو

برگزاری نمایشگاه شرکت دامپزشکی درنا دام دارو | 1403

ایونت اسنپ تریپ

ایونت شرکت اسنپ تریپ

ایونت روز ملی شیلی

ایونت روز ملی شیلی | 1402

ایونت افتتاحیه نمایشگاه رسمی فونیکس

برگزاری ایونت افتتاحیه نمایشگاه فونیکس 1402