برگزاری نمایشگاه محصولات پتروشیمی نفت و گاز Well Services Of Iran Schlumberger Methods [ WSI ]

نمایشگاه شرکت ولسرویسز ایران

معرفی

شرکت ولسرویسز ایران Well Services Of Iran Schlumberger Methods [ WSI ]

شرکت خدمات نفتی ایران (روش های شلومبرژه)، که به اختصار ” WSI ” شناخته می‌شود، از سال ۱۳۵۶ (۱۹۷۷) با استفاده از تجهیزات با کیفیت بالا و کارکنان آموزش‌دیده، به ارائه طیف وسیعی از خدمات در صنعت نفت و گاز بخش اکتشاف و تولید در ایران مشغول بوده است.

خدمات ارائه شده در نمایشگاه پتروشیمی نفت و گاز [ WSI ]

این نمایشگاه با حضور جمعی از متخصصان، مدیران و علاقه‌مندان به صنعت نفت و گاز برگزار شد. فرصت برای آشنایی با محصولات و خدمات جدید شرکت WSI و ایجاد ارتباطات حرفه‌ای بسیار ارزشمند بود.

خدمات ارائه شده توسط یارندی ایونت:

پذیرایی ایونت

ارائه فینگرفودهای سرد و گرم لوکس

مجموعه یارندی ایونت با ارائه انواع فینگرفودهای سرد و گرم لوکس، تجربه‌ای لذیذ و متفاوت را برای مهمانان فراهم کرد. تنوع و کیفیت بالای این خوراکی‌ها، رضایت همه شرکت‌کنندگان را به دنبال داشت. همچنین پذیرایی با انواع کاناپه‌های سرد و شیرینی‌های متنوع و خوشمزه، مهمانان را از تنوع و طعم‌های بی‌نظیر بهره‌مند ساخت.

نوشیدنی برای ایونت

ارائه نوشیدنی‌های سرد و گرم

انواع نوشیدنی‌های سرد مانند آبمیوه‌های طبیعی و کوکتل‌ها، و نوشیدنی‌های گرم مانند قهوه و دمنوش توسط بارتندر و باریستا ها به مهمانان ارائه شد تا تجربه‌ای کامل و دلپذیر داشته باشند.

تیم تصویر برداری ایونت

تیم عکاس و فیلم‌بردار

تیم حرفه‌ای عکاسی و فیلم‌برداری تمامی لحظات مهم نمایشگاه را ثبت کرد تا مستندسازی دقیق و حرفه‌ای از این رویداد صورت گیرد.

کترینگ ایونت

نهار و پذیرایی از کترینگ اختصاصی

مدیریت کامل اجرایی مراسم از ابتدا تا انتها، با دقت برای برگزار شدن هرچه بهتر ایونت.

مهماندار برای ایونت

تیم پذیرایی و مهمانداری

تیم پذیرایی و مهمانداران ما با رفتار حرفه‌ای و دوستانه، از مهمانان استقبال و پذیرایی کردند و تجربه‌ای دلپذیر را برای آنان به ارمغان آوردند.

غرفه سازی

طراحی غرفه و دکوراسیون

طراحی غرفه و دکوراسیون با خلاقیت و دقت بالا انجام شد. این طراحی‌ها موجب جلب توجه بازدیدکنندگان و ایجاد محیطی حرفه‌ای و جذاب برای نمایش خدمات شد.

پذیرایی نمایشگاه
خدمات نمایشگاهی

نمایشگاه محصولات پتروشیمی نفت و گاز برای شرکت WSI با موفقیت کامل برگزار شد و توانست تجربه‌ای خاص و حرفه‌ای را برای شرکت‌کنندگان فراهم کند. تیم ما با ارائه خدمات با کیفیت و حرفه‌ای، نقش مهمی در موفقیت این رویداد ایفا نمود

درباره شرکت WSI صنایع پتروشیمی

شرکت خدمات نفتی ایران (روش های شلومبرژه)، که به اختصار “ WSI ” شناخته می‌شود، از سال ۱۳۵۶ (۱۹۷۷) با استفاده از تجهیزات با کیفیت بالا و کارکنان آموزش‌دیده، به ارائه طیف وسیعی از خدمات در صنعت نفت و گاز بخش اکتشاف و تولید در ایران مشغول بوده است.

برترین ایونت ها

ایونت درنادام دارو

برگزاری نمایشگاه شرکت دامپزشکی درنا دام دارو | 1403

ایونت اسنپ تریپ

ایونت شرکت اسنپ تریپ

ایونت روز ملی شیلی

ایونت روز ملی شیلی | 1402

ایونت افتتاحیه نمایشگاه رسمی فونیکس

برگزاری ایونت افتتاحیه نمایشگاه فونیکس 1402

ایونت شرکت آپایرون

ایونت رونمایی محصول برند آرایشی بهداشتی آپایرون